Inez på besök

 
Möt Inez! Hon är den finaste tiken jag vet tror jag. Liten och mild med glimten i ögat. Hon har varit på besök här i bloggen förut vet jag. Hon och Mickan är de tjejer som jag träffar mest. De är toppen! Ser ut som jag fast är lite mindre. Världens bästa kompisar!
 
 
Idag har Inez varit på besök och vi fick springa och leka lite. Matte och Inez matte Kerstin hade massor att prata om så vi fick hänga ganska länge. Ute på fältet sprang vi lite, hoppade lite hinder och så gick vi en sväng i det höga, härliga gräset med alla blommor.
 
 
Efter promenaden gick vi upp till oss och fikade. Jag och Inez fick varsin tuggpinne, men Inez var inte så het på sin utan ville hellre ha kaksmulorna på bordet så jag tog hennes också. Matte och Kerstin åt kaka, och Egon var hemma också! Det är så skönt när det är någon hemma om dagarna, och snart säger matte att det är sommarlov. Då kommer det alltid vara någon hemma. Perfekt!
 
Jaha... det var det det. Återkommer inom kort! I morgon är det spårskogen som gäller. Jag längtar! Kanske kommer det en uppdatering om hur det går där.
 
Hääärå!

Kommentera här: